• Forum has been upgraded, all links, images, etc are as they were. Please see Official Announcements for more information

Evan, I love you

nunu82

New member
Bonjour Evan, Bonjour la communauté du dakcoin,

Je suis désolé d'écrire ces quelques lignes en français, mais je ne pratique pas assez l'anglais pour écrire ce message qui se veut être encourageant. Je me suis permis d'écrire le titre en anglais pour qu'il soit plus "accrocheur".

Encourageant car j'imagine à quel point tu dois être deçu de la tournure actuelle de l'évolution du darkcoin. J'ai lu quelque part que tu faisais des insomnies, ce que je peux comprendre. Je voulais donc te soutenir dans cette étape difficile dont la cause est biensur la valeur du darkcoin. L'engouement de la rc4 n'a pas eu l'effet escompté. Bien que ce soit général à toutes les crypto, bitcoin y compris, je trouve que que cela est particulièrement poussé au niveau du dark et surtout mal venue. Comme toi, j'attendais la sortis de cette mise à jour pour jubiler sur le ratio darkcoin/bitcoin avec un regard et un rire sadique envers le cour du litecoin. Bien que moins impliqué que toi dans cette aventure, je crois que nous partageons une certaine philosophie autour des crypto monnaies, dont, je suis sur, tu seras un acteur marquant dans l'histoire; le futur nous le dira, ou pas. En effet, si je suis persuadé que le bitcoin nous permettra, à l'avenir, de nous passer des banques, le darkcoin nous permettra de réguler les impôts que nos chers politiciens nous fabriquent tous les jours (en france en tout cas). Et même si cela n'es pas pour toi l'objectif, il l'est pour moi, simple consommateur. Il faut bien que chacun trouve son intérêt dans cette technologie, même si je dois bien l'avouer, j'éspérais, au retour de mes vacances vendre quelques darkcoin pour changer la voiture de ma copine et future maman. Chose que je ne ferai pas au cours actuel, qui est, soit dit en passant, scandaleux.

Passons, ce layus inutile, pour arriver au vrai message de ce threads, l'espoir. La chose qui me fais le plus peur dans ces histoires de crypto monnaies, c'est le coté incertain qui se caractérise par la confiance envers le / les développeur(s). De nature relativement suspecte, j'ai appris avec le temps à te faire confiance et à investir toutes mes éconnomies gagnées à la sueur de mes cartes graphiques et de mes cpu dans ta monnaie. Et si je faisais des insomnies lorsque le cour était au plus haut, je dois avouer que je reste confiant sur la suite; ce qui, aujourd'hui, me permet de bien dormir. Mais cette confiance je l'ai car tu nous à montré à plusieurs reprises que tu étais sérieux, honnête et respectable. Néanmois, j'ai un peu peur que tu te décourages devant cette douche et la seule chose que je peux faire, c'est te témoigner mon respect. J'éspère que d'autres se joigneront à moi dans ce message.

Merci donc de te remettre au travail le plus rapidement possible, une fois tes vacances terminées pour nous donner, à nous la communauté du darkcoin une suite à cette aventure :).

Merci à toi.
 
Autotranslated:

Hello Evan, Hello community of dakcoin,

I'm sorry to write these few lines in French, but I do not practice enough English to write this message, that is encouraging. I allowed myself to write the English title to make it more "catchy".

Encouraging because I can imagine how disappointed you must be the current trend in the evolution of darkcoin. I read somewhere that you were insomnia, which I can understand. So I wanted to support you in this difficult time, the cause is the value of biensur darkcoin. The craze rc4 did not have the desired effect. Although it is general to all crypto, including bitcoin, I think this is particularly advanced in the dark and mostly unwelcome. Like you, I was waiting for out of this update to gloat on the ratio darkcoin / bitcoin with a look and a sadistic laughter at the court of litecoin. Although less involved than you in this adventure, I think we share a philosophy around crypto currencies, including, I am sure, you will be a prominent player in history; the future will tell, or not. Indeed, if I am convinced that the bitcoin allow us in the future, to do without banks, the darkcoin allow us to regulate the taxes that our dear politicians make us every day (in France anyway). And even if you're not for the goal, it is to me, just a consumer. It is necessary that everyone has an interest in this technology, although I have to admit, I was hoping to return from my holiday selling some darkcoin to change the car with my girlfriend and future mother. Thing I will not do at the current rate, which is, incidentally, outrageous.

Let it unnecessary Layus to arrive at the true message of this thread, hope. The thing that makes me most afraid in these stories crypto currencies, the uncertain side that is characterized by trust in / the developer (s). Relatively suspicious nature, I learned over time to trust you and invest all my éconnomies earned by the sweat of my graphics card and my cpu in your currency. And if I did insomnia when the court was at its highest, I must confess that I remain confident about the result; This now allows me to sleep well. But I trust this because you showed us repeatedly that you were serious, honest and respectable. Néanmois, I'm afraid you get discouraged before the shower and the only thing I can do is testify to you my respect. I hope that others will joigneront me in this message.

So thank you to put you to work as soon as possible after your holiday is over to give to us, the community darkcoin a sequel to this adventure-).

Thank you to you.​
 
  • Like
Reactions: jpr
Thank you for your translation TsuyokuNaritai your English is comprehensible.
Darkcoin is a fascinating technology. Even better with the low price. We recently received many more Darkcoin converts from the depressed markets. They clearly see DRK in a way better chance to buy as the coin to support moving forward and survive the turbulent times currently.

If you are reading this, you are here because Darkcoin has enraptured you too. Thanks Evan, we all<3you.
and we dont just say that about any dev. Its Darkcoin we really love.
 
Last edited by a moderator:
Back
Top